maandag 7 mei 2012

Bedankt!

18 april 2012 was het dan eindelijk zover. De dag dat ik mevrouw Schep werd.
De dag dat ik mezelf zijn vrouw mocht noemen. De dag, dat wij een officieel gezin werden.

We zijn nu bijna 3 weken verder. Tijd gaat snel.
Ja er zijn ook wat dingen anders gegaan dan gepland. Een aantal geliefden, van mijn kant voornamelijk, hebben het om diverse redenen niet gered om aanwezig te zijn. Met of zonder goede reden. Ze werden gemist. Dat is iets wat zeker is.
De lucht was grauw, ik had ruzie met mijn nep wimpers en er stak iets uit mijn jurk wat er voor zorgde dat ik een rode vlek boven mijn borst kreeg van irritatie. Daarbij heeft de trouw ambtenaar behoorlijk wat fouten gemaakt in haar speech. De namen van mijn getuige, mijn hond en zelfs die van mij werden bijvoorbeeld verkeerd uitgesproken.
Maar niets van dit alles heeft mijn dag verpest. In tegendeel. Ik heb ongelofelijk genoten van deze dag. Er was namelijk zo ongelofelijk veel WEL goed aan deze dag!

Ik had namelijk een fantastische ceremonie meester. Minco. Zij was daarnaast ook nog eens onze getuige en is al jaren mijn beste vriendin. Zij heeft mij geholpen om dit ook echt onze dag te maken. Echt waar, ze heeft het niet makkelijk gehad, maar ze heeft het FANTASTISCH gedaan.
Ze werd bijgestaan door Fransina. Mijn andere lieve vriendin die op de valreep toch nog mijn bruidsmeisje wilde zijn. Ook deze schat heeft absoluut bij gedragen om deze dag te maken zoals en aandacht hebben ze gestoken om mij om te toveren in een prinsesje. En als ik alle reacties mag geloven. Is dat ze absoluut gelukt.
Nog een gezin die ik absoluut niet wil vergeten te noemen, is het gezin Scheffers. hij was.
Nog 2 onmisbare personen waren voor mij, vriendin nummer 3: Masja, die werd vergezeld door haar lieve moeder. Deze 2 dames zijn verantwoordelijk geweest voor mijn haar en makeup. Alle tijd Zij hebben de versiering van de zaal en de bedieing op zich genomen. Ik heb me nergens zorgen over hoeven maken. Ze hebben de zaal geweldig ingericht en al onze gasten werden ongelofelijk vriendelijk verzorgd. En natuurlijk hebben ze mijn glas de hele avond voorzien van bubbels, wat mij uitermate gelukkig maakte. 

Natuurlijk zijn er nog veel meer mensen die geholpen hebben. Bijvoorbeeld Jeffrey en Daisy die voor ons de trouw auto hebben geregeld, de geweldige cateraar (HERMAN CHIPS, rotterdam) die niet alleen ongelofelijk aardig is maar ook heerlijk heeft gekookt en zelfs voor Adrie, die toch nog rijst heeft gestrooid ook al mocht dat niet en ga zo maar door. Ik kan niet iedereen bij naam opnoemen, maar ik wil natuurlijk ook niemand buitensluiten. 
Wij zijn iedereen dankbaar die zijn steentje heeft bijgedragen, en dankbaar voor iedereen die deze dag met ons wilde vieren. 

Ik kijk met een lach terug naar onze trouwdag. Ik heb er in ieder geval ongelofelijk van genoten. 
Dus iedereen.. Bedankt! Uit de grond van mijn hart, Bedankt. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten