vrijdag 17 februari 2012

Bedrog?!

Ik prijs mezelf zeer gelukkig. Over precies 2 maanden en 1 dag stap ik in het spreekwoordelijke huwelijksbootje met de man van mijn dromen.

Het is een echte vent. Laat zijn schoenen overal in huis rondslingeren, gooit zijn was niet in de wasmand, maar ernaast, ruimt zijn bord niet op na het eten, kijkt een mooiere versie van het andere geslacht graag na, is zo romantisch als een vaatwas tablet en is gedoemd om al onze toekomstige trouwdagen glashard te vergeten. Maar aangezien ik al de bovengenoemde eigenschappen OOK bezit (zo niet, dan erger) en hij mij ondanks dat alles gewoon in mn waarde laat, accepteer ik het zo vaak mogelijk.

Ik heb een leuke relatie. Lachen en huilen kan ik met hem. Hij is een van de belangrijkste redenen dat ons gezin gelukkig is.

En toch, sta ik op het punt een poging te doen tot bedrog. Waar heeft hij het toch aan verdient.
Mijn aanstaande werkt 5 dagen in de week keihard. Iedere morgen vertrekt hij om 07:00uur 's morgens om pas met etenstijd 's avonds terug te keren. Hij werkt terwijl ik thuis bij onze zoon en pup mag zorgen. En toch ga ik het doen.

Ik ga mijn vent een vegetarische maaltijd voorschotelen.
Ja echt. Ik ga het gewoon doen. Vanavond staat er Vegetarische Falafel op het menu. Dapper van mij he?
Oke, zo dapper ben ik niet aangezien ik als plan B, 2 braadworsten heb klaarliggen, voor het geval hij erachter komt dat het niet van vlees gemaakt is en puur uit principe naar de McDonalds vertrekt......

Dus voor de mannen onder ons, ik ontneem mijn spare-rib-liefhebber echt niet van zijn mannelijkheid. Ik probeer gewoon iets nieuws. Daar heb ik alle recht toe! Nee, ik ben een rebel! Ik ben niet bang!
Maar ik ga het hem lekker toch pas vertellen als hij het gegeten heeft.............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten